loading...
جنسی|هک|موزیک|آموزشی|مدل لباس|مشاوره
Milad بازدید : 1759 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (1)

جز تو

جز تو کی میتونه عزیز من باشه؟

کی میتونه تو قلب من جا شه؟

مگه میشه مثل تو پیدا شه؟

 

همه چیزم ای عزیزم

جز من کی واسه دیدن تو حریصه؟

اسمتو رو قلبش مینویسه؟

گونه هاش از ندیدنت خیسه؟

همه چیزم وای عزیزم

تو نباشی بیقرارم بد میبینم بد میارم

بی تو من حس ندارم سر بزیرم گوشه گیرم کاش بمیرم

بی تو من همه چیزم آی عزیزم همه چیزم

واسه ما دوتا کی بهتر از ما؟

از همین امروز تا آخر دنیا

واسه ما دوتا کی بهتر از ما؟

از همین امروز تا آخر دنیا

همه چیزم وای عزیزم…..

جز تو کی میتونه عزیز من باشه

کی میتونه تو قلب من جا شه

مگه میشه مثل تو پیدا شه

همه چیزم ای عزیزم

جز من کی واسه دیدن تو حریصه؟

اسمتو رو قلبش مینویسه؟

گونه هاش از ندیدنت خیسه؟

همه چیزم وای عزیزم

تو نباشی بیقرارم بد میبینم بد میارم

بی تو من حس ندارم سر بزیرم گوشه گیرم کاش بمیرم

بی تو من همه چیزم آی عزیزم همه چیزم. .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/04/11 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

عالی بود
مر30شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 5,332
  • بازدید کلی : 146,894
  • کدهای اختصاصی